FAQ - ITP SA

faq


Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Sprawdź nasz FAQ i dowiedz się jak działamy, gdzie kupować oraz jak funkcjonuje nasz serwis.


W tym miejscu udostępniamy odpowiedzi na Wasze najczęstsze pytania.


Jakie urządzenia mogę zakupić w ITP S.A.?
W naszej ofercie znajdziesz ponad 90 urządzeń światowych marek do medycyny, medycyny estetycznej oraz kosmetologii. Oferujemy urządzenia wykorzystujące falę radiową, ultradźwiękową, falę akustyczną, technologię hifu, kriolipolizę czy technologię endermologii do modelowania ciała, a także urządzenia laserowe do odmładzania, poprawy elastyczności i jędrności skóry, likwidacji rozstępów, blizn, przebarwień, zmian naczyniowych i pigmentacyjnych, lasery do depilacji, lasery pikosekundowe do usuwania tatuaży i makijażu permanentnego. Pełną ofertę naszych urządzeń znajdziesz TUTAJ
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze technologii?
Przed wyborem technologii należy zastanowić się nad profilem pacjenta - do jakich zabiegów poszukuję technologii, jakie efekty chcę uzyskać dla swojego pacjenta, jakimi innymi narzędziami dysponuję w swojej klinice/gabinecie? Wybór odpowiedniego urządzenia i odpowiedniej technologii to możliwość pozyskania nowego profilu pacjenta lub oferowanie dla obecnych jeszcze lepszych rozwiązań. Zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi, którzy doradzą odpowiednią technologię do Twojej kliniki lub gabinetu.
W jaki sposób mogę skontaktować się z przedstawicielem handlowym?
Jeśli dotąd nie miałaś/eś kontaktu z naszą firmą i nie masz swojego opiekuna Dział Obsługi Klienta wyznaczy przedstawiciela handlowego. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo: itp@itpsa.pl lub telefonicznie: + 48 722 008 002
Czy otrzymam jakieś wsparcie od firmy w związku z zakupem urządzenia?
W naszej firmie kompleksowo podchodzimy do każdego Klienta, oferując mu wsparcie na każdym etapie procesu zakupowego. Zajmujemy się nie tylko doradztwem w doborze odpowiednich technologii, ale także pomagamy uzyskać informacje na temat najlepszych form finansowania, oferujemy opiekę posprzedażową, profesjonalne szkolenia, zapewniamy serwis urządzeń oraz wsparcie marketingowe. Wszystkie szczegóły z przyjemnością omówimy na spotkaniu.
Gdzie znajdę cennik urządzeń medycznych lub kosmetycznych?
Cena urządzenia medycznego/kosmetycznego zależy od wielu czynników, które uwzględniają zarówno aspekty techniczne, rodzaj wykorzystanej technologii, funkcjonalności, zastosowanie urządzenia, a także dodatkowe moduły czy głowice, które mają zapewnić szerokie spektrum działania. Podczas indywidualnego spotkania nasz przedstawiciel handlowy przygotuje ofertę dopasowaną do możliwości i potrzeb. Poinformujemy o cenach wybranych urządzeń medycznych/kosmetycznych, a także o dalszych krokach w przypadku decyzji o zakupie urządzenia. Obecnie posiadamy ponad 90 technologii światowych marek, tak aby każdy klient mógł znaleźć najlepsze rozwiązanie dla siebie.
Czy firma ITP S.A. oferuje swoje usługi poza Warszawą?
Tak, firma ITP S.A. prowadzi swoją działalność na terenie całej Polski. Nasi przedstawiciele handlowi pracują na terenie każdego województwa. Nie jest konieczna podróż do Warszawy, abyśmy mogli zostać partnerami biznesowymi. Naszymi klientami są duże placówki medyczne, kliniki medycyny estetycznej, gabinety medyczne i kosmetologiczne w dużych miastach i małych miasteczkach.
Czy po zakupie urządzenia zostanę przeszkolona/y z technik wykonywania zabiegów?
Tak, firma ITP. S.A. oferuje swoim Klientom profesjonalne szkolenia prowadzone przez specjalistów medycznych. Szkolenia składają się z części teoretycznej i praktycznej, może w nich uczestniczyć zarówno jedna osoba, jak i grupa. Podczas współpracy z nami oferujemy także wiele szkoleń grupowych - otwartych.
Do kogo kierowane są szkolenia i gdzie są przeprowadzane?
Nasze szkolenia kierowane są w głównej mierze do Klientów, którzy zakupili od nas urządzenie. Szkolenia prowadzone są u Klienta na terenie całej Polski. Na życzenie Klienta szkolenie może zostać przeprowadzone w centrum szkoleniowym firmy w biurze w Warszawie lub w biurach regionalnych firmy – w Gdyni, Wrocławiu lub w Krakowie.
Czy w przypadku zakupu urządzenia mogę liczyć na serwis?
Tak. Wszystkie urządzenia zakupione w ITP. S.A. posiadają gwarancję przyznaną przez producenta. W okresie gwarancyjnym przeszkoleni serwisanci firmy wykonują przeglądy oraz ewentualne naprawy. Po upływie okresu gwarancyjnego oferujemy pogwarancyjną opiekę techniczną, która obejmuje wszystkie urządzenia znajdujące się w dystrybucji firmy. Nasz serwis jest do dyspozycji klienta na terenie całej Polski.
Jak kontaktować się z serwisem?
By skontaktować się z serwisem najlepiej wypełnić formularz kontaktowy https://itpsa.pl/kontakt-serwisowy/ lub skontaktować się z serwisem telefonicznie pod numerem +48 22 23 300 23
W jakich godzinach działa serwis?
Serwis ITP S.A. działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 18:30, w sobotę w godzinach 9:00 – 14:00. Nasza infolinia pracuje 24/7.
Jak wygląda wsparcie marketingowe?
Każdy z Klientów ITP. S.A. otrzymuje dostęp do platformy ITP Partners oraz ITP Academy. Na platformie ITP Partners znajdują się materiały marketingowe do urządzeń, które posiadamy w ofercie. Można tam znaleźć przykłady komunikacji producentów technologii, jak również gotowe treści i grafiki przygotowane specjalnie w wersji polskiej na potrzeby komunikacji w Polsce. Z kolei na platformie edukacyjnej ITP Academy dostępne są szkolenia online i webinary, publikacje medyczne oraz informacje na temat eventów oraz akademii medycznych, w których można wziąć udział.
Co w sytuacji gdy muszę dokupić głowicę lub akcesoria zabiegowe?
Głowice i inne części do urządzenia najlepiej zamówić u swojego przedstawiciela handlowego. Natomiast części eksploatacyjne jak: ubranka, żele, igły zabiegowe, kapsułki, gelpady, płyny chłodzące, środki czyszczące, flapsy do głowic najlepiej zamówić w sklepie online. Aby złożyć zamówienie należy wejść na platformę https://www.itppartners.pl/, a następnie zalogować się do sklepu internetowego i odszukać wybrany produkt. Jeśli masz problemy z rejestracją, logowaniem czy zamówieniem skontaktuj się z naszym Działem Zamówień na emaila: zamowienia@itpsa.pl lub pod numerem telefonu 22 233 00 23 (wew.1).
Jakie korzyści daje mi korzystania ze sklepu online?
Korzystanie z zakupów przez sklep online to możliwość śledzenie historii zamówień. To zaoszczędzony czas na telefoniczne lub mailowe kompletowanie zamówienia. To także najbardziej aktualny stan cen i promocji, dostęp do pełnego asortymentu i produktów, możliwość złożenia zamówienia o każdej porze dnia i nocy, możliwość wyboru sposobu płatności (np. TAK, można zapłacić od razu Blikiem). Sklep online znajduje się na platformie ITP Partners www.itppartners.pl dostępnej dla Klientów ITP SA.
Co mam zrobić jeśli jestem Klientem ITP S.A. ale nie posiadam dostępu do ITP Partners, ITP Academy lub sklepu online?
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta na tych platformach skontaktuj się z Działem Marketingu marketing@itpsa.pl a my przekażemy Ci instrukcję do szybkiej rejestracji.
Czy warto zapisać się do newslettera ITP. S.A.?
Zapisując się do newslettera otrzymujesz dostęp do informacji dotyczących najnowszych premier, atrakcyjnych promocji, aktualnych zdjęć, dat nowych szkoleń czy istotnych wiadomości serwisowych. Naszym celem jest zapewnienie każdemu Klientowi bieżących informacji na temat, tego co dzieje się w ITP. S.A, dlatego serdecznie zapraszamy do subskrypcji.